MAJSTROVSKÝ MANAŽMENT A EXCELENTNÝ LEADERSHIP
RIADENIE PREDAJA
VEDENIE TÍMOV
Efektívna motivácia
MANAŽÉRSKY LEADERSHIP
Kurzy sú určené všetkým, ktorých náplňou práce je riadenie niečoho alebo vedenie niekoho. Jedná sa tak o majiteľov firiem, výkonných a obchodných riaditeľov, vedúcich predajných tímov. To v sebe zahŕňa :
činnosti – ktoré treba vykonávať
úlohy – ktoré treba plniť
kompetencií – ktoré treba ovládať
Základom každého úspešného podnikania je predaj, jeho riadenie a vedenie. V predaji podobne ako aj v športe sa dosahované predajné výsledky pravidelne kontrolujú, systematicky porovnávajú a cielene analyzujú, pričom rozhodujúcim faktorom zostáva funkčné riadenie a inšpiratívne vedenie. Čo treba na to, aby bol človek úspešným manažérom, alebo lídrom? Ako sa dajú zvládať náročné úlohy, prekonávať osobné limity a budovať predajné tímy, ktoré sú schopné uspieť v silnom konkurenčnom prostredí a dosahovať dlhodobo výnimočné výkony namiesto priemerných? Odhodlanie uspieť je len začiatkom, neustály osobný rozvoj, vzdelávanie a tvrdá práca sú tým rozhodujúcim faktorom pre každého manažéra aj lídra, ktorý chce naplniť svoje ambície.
Jednotlivé kurzy obsahujú všetky podstatné témy, dôležité informácie aj osobné skúsenosti, ktoré sú potrebné pre výkon v manažérskych a líderských pozíciách. Účastníci nadobudnú potrebné kompetencie k tomu, aby dokázali správne a efektívne riadiť a taktiež úspešne viesť, usmerňovať a podporovať svojích kolegov pri plnení a dosahovaní firemných aj osobných cieľov, rozvíjaní ich talentu a schopnosti zvládať rôzne situácie ako aj prekonávať prípadné prekážky tým, že ich budú spolu premieňať na výzvy. V neposlednom rade sa naučia spoznávať aj samých seba.
Priebeh kurzov : Teoretické poznatky konfrontované praktickými skúsenosťami s rozborom reálnych prípadov štúdií, pri ktorých účastníci skúšajú navrhnúť ich spôsoby a reakcie v danom prípade. Práca aj vo dvojiciach alebo skupinách pod vedením lektora, hrané scénky pri ktorých sa dokáže vytrénovať potrebná kompetentnosť. Záverečné zosumarizovanie prebratých tém a zadefinovanie individuálnych kvalitatívnych aj kvantifikatívnych cieľov k okamžitej realizácii.